Lektorius Šarūnas Perminas

Lektorius Šarūnas Perminas. Ką daryti, kad klinikos veikla būtų efektyvesnė.

Lektorius Šarūnas PerminasĮ šį klausimą savo paskaitoje atsakys lektorius Šarūnas Perminas. Vilniaus implantologijos centro klinikos konsultantas, pats vadovaujantis odontologijos klinikai ir UAB „MED GRUPĖ“ valdybai, atskleis, kokie veiklos vertinimo instrumentai turėtų būti pasitelkiami kasdieninėje klinikos veikloje ir kaip jie gali padidinti klinikos pajamas bei bendrąjį pelną.

Šarūno Permino vedama paskaita sudomins klinikų vadovus ir savininkus, jose dirbančius finansų specialistus (nuo buhalterio iki finansų direktoriaus) bei už personalo atranką, motyvavimą ir darbo užmokesčio sistemos kūrimą atsakingus darbuotojus. Bene daugiausia dėmesio paskaitoje bus skiriama klinikos darbuotojų atlyginimams ir mokestinei politikai, klinikoje teikiamų procedūrų kainų nustatymo būdams bei procedūrų metu naudojamų medžiagų įsigijimo ir jų naudojimo valdymui.

Kaip ieškoti ir kaip rasti naujų būdų klinikos pelningumui padidinti? Tai klausimas, į kurį, vesdamas diskusiją, atsakys Šarūnas Perminas. Jo paskaitos dalyviai bus supažindinti ne tik su teoriniais, bet ir su praktiniais klinikos veiklos efektyvumo didinimo aspektais. Pavyzdžiui, jiems bus suteikta galimybė susipažinti su klinikos veiklos vertinimo ataskaitų formomis ir jų naudojimo instrukcijomis. Ataskaitos – tai lengvas būdas pamatyti, kaip kas mėnesį keičiasi klinikos pajamos ir išlaidos, kurie gydytojai, kabinetai ar klinikos skyriai atneša didžiausią pelną, kokį vaidmenį klinikos įplaukose ir išlaidose vaidina kaštai, skiriami nekilnojamojo turto nuomai, medicininei įrangai, medžiagoms ir darbuotojų atlyginimams.

Šarūnas Perminas savo paskaitoje apžvelgs tuos klinikos veiklos aspektus, kurie sudomins tiek įmonės vadovą, tiek jo žmogiškųjų išteklių specialistą, tiek darbuotoją, valdantį pinigų srautus:

  • Kaip sprendimą gydytis vienoje ar kitoje klinikoje lemia procedūros kaina (psichologiniu aspektu)?
  • Kodėl ne kiekviena nuolaidų sistema pritraukia pakankamai klientų?
  • Kodėl ne kiekviena darbo užmokesčio sistema pritraukia tinkamus darbuotojus?
  • Kaip efektyviai valdyti klinikos skolas?
  • „Papildomos“ išlaidos: klinikos reklamos kaštai, darbuotojų motyvavimo būdai.

Kiti klausimai, į kuriuos lektorius, remdamasis savo, kaip klinikos vadovo patirtimi, atsakys paskaitoje:

  • Klinikos veikla: kaip ją planuoti, o kaip – kontroliuoti? Kaip nustatyti, ar klinikos veiklos rezultatai yra geri, ar nepakankamai geri, ir kokie valdymo sprendimai svarbiausi kiekvienu atveju? Kas trukdo suplanuotus veiklos rezultatus perkelti į realybę?
  • Pagrindinio personalo (gydytojų), jų asistentų ir pagalbinio personalo darbo užmokesčio sistemos: kuo jos panašios, kokie jų esminiai skirtumai, kaip darbo užmokestis lemia darbuotojo motyvaciją vos jam įsidarbinus ir kaip – išdirbus klinikoje keletą metų? Kaip darbo užmokestį suderinti su „rinkos žaidimo taisyklėmis“? Ar galima susitarti su darbuotojais?
  • Klinikos teikiamų paslaugų kainų formulavimo logika: kuo skiriasi paciento kainynas ir klinikos kainynas?
  • Kokią buhalterinę programą pasirinkti vertinant finansinius klinikos rezultatus? Kokie šios programos reikalavimai ir koks turi būti ją valdantis finansų specialistas?

 

 

 

One thought to “Lektorius Šarūnas Perminas. Ką daryti, kad klinikos veikla būtų efektyvesnė.”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *